Tuesday, March 20, 2012

ye aku mula membebel macam kak jemah


Cedera lagi,
Disebabkan sakit hati,
Mungkin juga disebabkan patah hati.

Putus asa,
Bertungkus lumus begini,
Emosional sampai mati.

Sudahlah,
Baru dua hari jadi macam ni.

Ambil 20sen ni,
Pergi kejar pak cik yang sedang menjual keropok moni.

***

sebenarnya kebanyakan entry yang aku tulis ni aku dah lama draft kan. publishnya saja mengambil masa yang lama.
kebanyakan entry stok-stok macam orang nak bercinta je kan.
yelah zaman-zaman sebelum akil baligh aku menaip, umur 15-16, umur baru nak kenal hidup, tulis lah ayat leleh.
bila dah tua baru nak publish, makanya itulah hasilnya.

aku jarang nak berbual (dibaca menaip) direct macam ni, sebab dekat realiti, kita dah selalu jumpa gaya orang berbual begini.

bila ada dekat fantasi, apa salahnya cari gaya berbual lain sikit. lagipun dunia dalam komputer dengan luar komputer sama ramai penipunya.

sudahlah, mari minum teh boh 3 in 1. tak perlu tambah susu atau gula, dia sedap dengan apa-adanya.
ye aku tau, style layan teh dah macam orang tua.


No comments: